tog solen ledigt idag?

Att sova är iofs väldigt skönt, något man ibland ser fram emot. Men är det verkligen värt det att sova så länge på mornarna?
Folk tjatar om att man ska leva livet, ha kul, skaffa sig roliga minnen medan man är ung. Men ungdomen vll sova länge, ändå in på eftermiddagarna ibland, och festa, det är kul.. Men hallå!? vad händer då med alla underbara minnen man ska samla på sig? Man sover ju bort sin tid? och kom inte och säg att "det är lätt värt det", för det är det inte. Fester är ju inte sånt man alltid kommer ihåg.. Jag blir så uttråkad av att sova länge. Jag ska bli en morgonmänniska. Det skulle ju vara lite trevligt att någon helgmorgon få se solljuset och inte bara skymningen.. (förlåt Johan, jag vet att du gillar att sova länge..)


senast införskaffat: skidjacka, datorväska och linne

Idag var jag och pappa i Valbo, and guess what? jag fick min efterlängtade dataväska! "Och jag är SÅ glad för de!"

Nu inväntas Fia, som ska komma med glädjen och se på körslaget med mig, vi orkade ingen film..

Kommentarer
Postat av: Anonym

du får väl gå upp om du vill, jag tänker fan inte röra mej innan 10 på helger.. (om jag inte råkar ha cp-matcher mot cp-lag i cp-dalarna och måste gå upp KVART I SEX!!!)

2009-01-11 @ 19:58:25
Postat av: Maria

ehe.. ta det inte så hårt, om jag säger att jag ska bli en morgonmänniska, så menar jag det verkligen.. för stunden ;P, men nu helt plötsligt känner jag att jag älskar att sova :P (..undrar vem "Anonym" kan vara?)

2009-01-12 @ 16:08:05
URL: http://marybond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0