kallt överallt

Att se fem orienterare med pannlampa jogga runt i kvarteret är ovanligt, men att se de där två killarna (en med långt stripigt svart hår och puckelrygg, den andre med..jag vet inte vilken frisyr han har, men han pratar högt och sjunger för sig själv ibland..) gå och promenera runt i kvarteret är inte ovanligt. Jag har sett de minst 5 ggr de senaste två dygnen..

Idag drog skolan igång, med buller och bång! Vi såg Barnhemmet på spanskan och den är sjukt läskig!

Det är så kallt nowadays, eller Idag iaf. När jag vaknar är det kallt utanför täcket, när jag går och äter frukost är det kallt i köket, när jag cyklar till skolan är det ännu kallare, när jag går i skolans trapphus är det kallt också, och när jag kollar på skräckis i Vasasalen ryser jag så jag huttrar resten av dan..

Kommentarer
Postat av: Elise

haha, stripigt svart hår och puckelrygg.. den var bra! ;)

2009-01-10 @ 22:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0