fjällen week

En vecka i Lindvallen får mig att känna mig aktiv. Jag har bl.a. åkt slalom (såklart), längdskidor och ice-cart, (go´cart på is, jättekul att sladda runt i svängarna, synd bara att alla åker om en). Jag har också letat runt i hela Sälen efter en ny skidjacka, men det är ju omöjligt att hitta något som passar.. Vican har jag våldgästat på andra sidan berget, där de inte ens har 4an.

Nu visas sagan om konungens återkomst, eller "sagan om de tre tornen" som bettan skulle säga. Så vi har lite mysigt i tv-soffan ikväll. Imorn åker vi hemmåt!

nyårslöfte: försöka sluta bita på naglarna

       
jownass innan ice cart  | me y chrille innan ice cart | Maria önskar gottnytt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0