Vemdalen dag 2

Nyduschad och klar för kvällen. Hela ligan är på ICA och handlar tacos, utom Jag och fille, vi ser på konståkning i stugan istället. Jag kan inte säga "Vi hade i alla fall tur med vädret", för det hade vi inte, men allt annat är ju bra! Idag har det blivit mycket lössnöåkning bland träd och buskar i skogen. En del vurpor har man också varit med om. Vican ramlade på väg till barnbacken i en tunnel. Johan ramlade i liften, men släpade efter hela vägen upp, småungarna bakom garvade ihjäl sig. Fille tappade skidan i puckeln, och t.o.m. Björnen ramlade idag. Jag ramlade i lössnön nån gång, men det var meningen.. Sen har vi ju Falk, han faller lite här och där.

Det finns ingen bastu i hela Vemdalsskalet!?

fler bilder? kolla in min bdb : mariabond
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0