blöt båtlek, och bastubugg

Dansbandsveckan i Malung. Hur orkar man köpa veckopass? För mig räckte det med en kväll. Sista kvällen, Blender och Zlips spelade på bana tre. Svettigt som tusan, lite äckligt, men jag menar inte att det var tråkigt, för det var skitkul! Men attans vad med stryk fötterna fick tåla.. Som nybörjare klarade jag mig bra (fick t.o.m. lite beröm av någon av danskillarna) och jag ska vara glad att jag klarade mig från skavsår i alla fall. Nu jävlar, Truls, hoppas jag att du går en buggkurs med mig i höst!

Gårdagen bjöd också på en tur med Hemsks båt i Mora. Det var jättekul, men bara lite svårt att hålla sig fast på den där luftgrejen när det stänkte upp vatten i ögonen så man fick blunda i svängarna, och därmed inte var beredd på att "manövrera".. haha, det var i alla fall 20 grader i vattnet, så ingen skada skedd!



Kommentarer
Postat av: Elise

Var får dom alla smeknamn ifrån? :P

2009-07-20 @ 15:45:11
Postat av: Maria

Ja! eller hur! man tror ju knappt att de är människor när man hör namnen.. :P

2009-07-23 @ 18:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0