Resö

Resö, Vicans smultronställe, där befinner jag mig nu. Igår kväll umgicks vi med byborna. Vi pallade körsbär, fejkrabarber och gurka. Jag kan inte sluta tycka synd om de som blev bestulna på sina gurkor. Ett litet växthus på tomten med kanske 10 stycken, som det tar hela sommaren för att växa till sig, också dagen då man äntligen ska skörda dem så är hälften borta!? aja, de smakade ju bra iaf..

Vädret är ganska tragiskt, men vi gör det bästa av det ändå. Idag var vi ute och körde ring efter båten. Men eftersom det bara var 17 grader i havet så ligger ju alla maneter vid ytan. VÅTDRÄKT! men det vart brännmärken på både händer och fötter iaf. jag har aldrig någonsin vurpat så högt som idag. Vican körde "åttor" och tillslut när alla vågor hade samlats i mitten svängde vi dit och i luften hinner jag tänka "shit, vad högt jag flyger!" och när jag ser mig omkring ser jag Marcus minst en meter ovanför!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0