3 timmar halvdöv!

Herre Gud! ge mig min hörsel tillbaka!
Jag hör nästan ingenting på vänster öra!? När jag pratar själv låter det som när man håller för öronen, prova..
I alla fall har det varit såhär ända sedan klockan 18.30 ikväll, 3 timmar halvdöv! Och många tycker att jag knappt hör någonting då båda mina öron ändå fungerar som de ska.. Jag får helt enkelt sova på saken..

Såsernas sås blev tillslut.. bea! (om ni inte lyssnar på p3)

Av mamma har jag fått en liten smakpåse med 5 olika chokladpraliner från Värmland. Det är så gulligt med små lyxbitar, man behöver inte heller känna att man proppar i sig för mycket. Oj, nu hörde jag knappt att det ringde här hemma!?..

Kemiprov på onsdag..

kjamiz .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0