den sötaste potatisen du kan tänka dig!

well.. vart ska jag börja..

I lördags (min namnsdag, säg grattis nu, annars får ni spö!!) hade jag min 1 månad och 11dagar sena 18-årsfest. Alla var där..

Först kom bujjen med sitt festhumör, Ella med sin lista, Elise med all dricka, Sara med sitt nyplattade fina hår, Fia med ett stort flin, Vican med stora överraskningen! falk med sin kebab, Älsklingsjohan med en tomat, Z med sjönsång, PJ med sin mössa, Irene med sina poolers, Simon med sin skruttbil, Alex med sin snygga outfit, Koller med basse, Jonas verdandister utan jonas, Josefin med sitt pärlhalsband, uppsalaemilie med gävletjej, alla falks flickor, m.fl...
Det var en kul kväll, och en dryg städmorgon. men som tur var harde jag min städkille som plockade undan i hela huset. tacktacktack, och tack för alla fina presenter i grönt!

       
..jag tror inte en enda kotte klarade sig hem oklottrad

 söndag: Marcus kommer hem, mitt i städningen. "¨Vafan har ni gjort här? river ni hela huset eller!?.. och det värsta, det värsta, ni kollar ju inte ens på Vasaloppet!!!!?"
En mysdag. På nian var det alex som kändes mest schteek. Direkt efter lunch släpade vi oss över gatan till waynes, blev sittandes, och senare var det hockey som gällde. Jag och Z var mest cheerleaders. 
  
Igår fick jag också min lilla försenade alla hjärtansdag-present av johan. Har ni skådat en finare potatis någonsin?



 


Kommentarer
Postat av: Fille

Fan att våran buss från Italien var så himla sen :(, låter som något man har missat:(

2009-03-02 @ 17:23:20
Postat av: Fille

Fan att våran buss från Italien var så himla sen :(, låter som något man har missat:(

2009-03-02 @ 17:23:44
Postat av: Maria

klart du missade något, det var ju mitt 18årspartaj!!! :/

2009-03-02 @ 19:02:08
Postat av: the j

Precis, verdandister är det konstigaste folkslag jag någonsin stött på! Och de lämnar sina signaturer på folks armar istället för att kissa på lyktstolpar!

2009-03-02 @ 20:32:20
URL: http://bujs.blogg.se/
Postat av: Johan

Haha! gävletjej=amanda Maria! =P.. <3

2009-03-03 @ 19:31:11
Postat av: Maria

Johan, jag fattar inte din kommentar? :P

2009-03-06 @ 11:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0