det är väl aldirg fel att planera?

Jag snodde Andreas braiga idé om att skriva en sommarlista, så man har koll på vad som ska hända.

Marias "att göra-lista" sommaren -09

- prata mycket spanska på Gran Canaria
- åka på festival (vet inte vilken än..)
- tjäna pengar
- lära Fia att skala potatis
- ta körkort
- tälta
- göra sånna där kompisarmband m.m.

..än har jag bara åstadkommit detta, men det är en bra början tycker jag. har ju hela våren på mig att tänka.

Linnéa! du som aldrig är hemma! jag saknar dig från tårna upp till knoppen! och grattis så himla jätte överdrivet mycket till dina superduper najsiga resultat i YJSM! Du är ju banne mig svensk mästare, älskade plutt !!! <3


senare ska jag ut till IKEA, och sedan blire nån slags middag hos Vican med mystjejerna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0