..det blir nog en härlig helg trots allt

09.45 - Jag vaknar
10.30 - Jag åker till Högbo för att åka längskidor
12.20 - jag är så himla trött. t.o.m. jag och Bettan kämpade oss runt ett varv på 12 km.
12.40 - Vi bestämmer i bilen att jag ska bo hos bettsson i Borlänge inatt. myspys!
13.20 - Jag lägger en grund inför lunchen, rester av min Ben&Jerry's half baked, och Marias specialavokado!
14.00 - Åsa och Erik bjuder ut hela förådet av gulashsoppa
15.10 - Jonas visar filmklipp från Italien, Jag lovar att rita en pangexplosion i paint.
15.48 - Jag börjar tänka på att packa till kvällen. Imorgon vill jag gå i kupolen och shoppa järnet! (..fast så kommer det inte bli, eftersom jag inte har all that cash)
15.51 - Jag hoppas att grabbarna får en dunderkul konsertupplevelse på Metallica tonight.
15.55 - Jag tänker för mycket
15.55 - Jag beslutar mig för att sluta skriva, annars kommer det bli en lång lista med alla onödiga tankar.
15.56 - Jag hälsar en fortsatt trevlig helg till alla mina läsare!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0