..och alla dessa böcker jag måste läsa.

"Oj, det är helt igengeggat, jag förstår om du inte hör någonting!" ..sa skolsyster när hon kollade in min vaxpropp.

Nu är jag inte döv längre, och aldrig tänker jag peta med en tops långt in i öronen mer, för nu vet jag ju halft hur det skulle vara att vara döv, man har ju provat i ett dygn, inge kul. Kemiprov idag, äntligen över! Och jag tyckte lite synd om Fia som kom till skolan för att skriva provet, också sa alla att hon såg risig och jättesjuk ut!? "Kommer du imorn?" "Jaa, jag tror det..", "HAHA, skojaru!? Du kan väl inte komma om du är sådär sjuk!"

fico-rean var rena kaoset, jättemycket folk, och lite kläder. Imorgon ska jag äta mannagrynsgröt till frukost..

Jag och Johan upptäckte min webcam för typ en månad sedan:
   

Kommentarer
Postat av: josefin

oj! det ser inte ut som du på sista bilden!

2009-03-28 @ 17:05:38
Postat av: Maria

haha :P för jag är så sjukt lik mig på de andra ju! ;P

2009-03-28 @ 21:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0