gör mig rik eller något

I vår klass är ordet "klassfest" en sjukdom, alla drar sig undan och blir tveksamma när någon tar upp det. Då måste ju alla, precis varenda en i NV2C kunna komma, tycker man.. Men är ni helt jävla korkade i skallen på nåt sätt!?

För mig betyder ordet klassfest en fest för klassen, det är kul om så många som möjligt kan- och vill komma, men självklart är det näst intill omöjligt att det går ihop. Därför kan man inte kalla en klassfest för "klassfest" i denna lilla perfektionist-klass. Så gör aldrig tabben att lägga till "klass" när det gäller en fest.

Inga större förväntningar på helgen. Jag antar att det kommer bli en lugn pluggweekend om inget annat kommer på tal? Farbod, du och jag har ju våra planer i alla fall ;)

..och jag har så mkt som jag vill göra i sommar! jag vill tågluffa, åka på festival, åka till stugan, vara hemma och lata mig, åka på feriepraktik och sommarjobba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0