kan trolla? (7 bokstäver)

När jag sovit med flätor ser jag ut som Hermione Grainger (..eller herr Mione) i alla fall enligt Fredrik.

Vi har håltimme nu igen, och denna gång inte mindre är 3 timmar !? Vad kan man roa sig med? Svar: gå på stan är en självklarhet om man umgås med fia, sitta i datasalen, eller lösa korsord är exempel på andra sysselsättningar.

Jag blir helt lost av lost! är det någon där ute mer än jag som fortfarande inte gett upp hoppet om att det ska gå att följa? Redan när man fick reda på att det fanns en liten forskningsby på ön, började serien bli mer och mer rörig. Nu flyttas den i tiden! hallå!? ..men det är ju spännande..


Kommentarer
Postat av: Johan

Hah, det var ju Fredde som skrattade åt mej när jag trodde hon hette Herr Mione =P

2009-03-19 @ 14:20:56
Postat av: Maria

jag vet, men jag har problem att formulera mig..

2009-03-22 @ 17:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0