nästa gång blire kalsongryck, kan jag lova!

Om du inte har en ren sportbh hemma, gör inte samma misstag som jag, ta inte bandage och tejp och tro att det ska sitta uppe, det funkar mindre bra!

När Z är lite påverkad kan han få för sig att vara lite smått busig. I sina hyss ingår bl.a. att göra sugmärken på svaga personer, eller att dra upp kjolen på Maria, så hon får stå ut med 10 troschocker! Z, jag ska ge igen en vacker dag då du minst anar det!

På tala om vacker dag, så är sommaren det ända jag saknar nu. När våren börjar smyga sig på, är det ända jag går och tänker på sol, ny bikini, picknick, volleyboll, sommarjobb och lite frächa cash, solbränna, varma nätter och allt som inte har med skolan att göra. ..nu fick jag mig att börja tänka på det igen.

Att vakna upp i verkligheten: måste plugga kemi och läsa engelskabok, som man fattar varannan mening av!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0