ute ruttnar snön bort

Saker som gör för ont:
- att slå tårna i hårda kanter (exempelvis lilltån i sänggaveln, som just inträffade mig, stackars mig)
- mensverk
- noppa ögonbrynen (jag förstår inte att det kan göra så ont på mig?)
- slag på blåmärken
Aj!

Det här är en sån där period då jag stressar upp mig för saker som egentligen inte är ett dugg aktuella. Brandlarmet tjöt under halva träningen, så alla Gif och Strömsbrospelare har fått tinitus.
Nu har jag i alla fall beställt framkallning av några finfina bilder som jag ska börja dekorera väggarna med här hos mamma. Kommer bli så mysigt! Och i helgen blir det tillslut klassfest ändå! peppar, peppar, ta i trä!

Vican, vi kan ju se High School Musical 3 nån gång, för jag fick den av roffe. Jag tänkte på dig då.

Motto: Ett halft paket glass om dagen, gör gott intryck på magen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0