håller vad jag lovar!



Spexet var värt pengarna. Efter festen och allt kul begav jag mig hem till Vican, där mina små vänner väntat på mig hela natten. De var på väg in i sovstadiet alla tre då jag anlände, så jag drog upp dem ur sängen/från mattan, och satte igång en film. Efter filmen hade de smittat mig med sina gäspningar och det tog inte lång tid innan även jag somnade till på Vicans rum. Vid halv 7 ville Vican ha sängen för sig själv så jag, Fille och Alex kunde väl inte göra annat än att åka hem. Fåglarna kvittrade och solen var på väg upp.. GÄSP!

Jag hade ju lovat mamma att äta upp jordgubbarna innan de blev ruttna. Så jag kände mig  tvungen att ta dem till frukost..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0