Heja oss i kvällens match!

Att man kan somna så fort som Pooya på en lektion, och verkligen somna, är för mig obegripligt. Vi satt i grupprummet och skrev ihop en pjäs och helt plötsligt har han slutat svara på tilltal. Peddy förklarar att han nog sover, han brukar göra så. Okej om det hade varit fysikgenomgång, för då sitter ju alla och rycker upp huvudet med jämna mellanrum. Peddy kan föresten göra sin underläpp jättelång. Det ser sjukt kul ut och jag kan inte låta bli att fnissa när jag tänker på det.

Jag vill inte verka desperat eller så, men jag saknar faktiskt Johan sjukt mycket nu. Han har snart varit borta 5 dagar, och i sommar åker jag till Gran Canaria i 3 veckor! Jag tror jag smugglar med honom i resväskan då..

Ikväll har vi seriepremiär på Strömvallen. Jag brukar inte gilla att locka publik, men kom och titta om ni vill.
..Det är säkert dåligt väder ändå, så det kanske inte blir så mysigt att sitta på läktaren. Men visst, kom och titta, gör det!

Kommentarer
Postat av: Elise

tänkte faktiskt komma o kolla på er idag men det blev lite för kallt.. :P

2009-05-05 @ 20:22:50
Postat av: Elise

tänkte faktiskt komma o kolla på er idag, men det blev för kallt.. :P

2009-05-05 @ 20:24:11
Postat av: Maria

Det hade ju varit lätt värt att se när vi vann med 2-0 ;D

2009-05-05 @ 22:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0