slutspurt

Den sega veckan är snart över. Bara några dagar kvar nu, innan man äntligen får gå på helg. Det finns bara ett ord för de här dagarna, stress. Stressad i skolan, stressad efter skolan, stressad på kvällarna, stressad t.o.m. när jag vaknar på mornarna. Men snart har jag klarat grisveckan, som sagt!

Just nu sitter jag och förbereder min fotografpresentation tills imorn. Här har man haft hela terminen på sig. Varför spara allt till sista sekunderna? Alltid ska det bli så!? Tycker lite synd om matte och jocke som måste sitta hela kvällen och redigera vår spanskainspelning. Men ska bli kul att se den, en riktig c-film.


Candy cigarette - Sally Mann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0