gonna miss you so much!

Killen med sifferminnet, killen vars favoritprogram är text-tv, killen som gör hejaramsor av allt, Marcus Bond, min lillebror..
En skrattmås flög runt balkongen. "Var har du doppat huvet, ooh var har du doppat huvet.." (melodi: ni har sämre klack än häcken).. jaa, han är ju rolig, min bror..

- Här kommer jag och min lilla bil, säger mormor och kommer sakta gående med sin rullator.
- Ja, här kommer du, svarar Kippe. Har du döpt den än?
.....
- Va? säger mormor efter 10 sekunder.
- Vad heter han då?
Mormor tänker efter ett tag
-.. Rull-ator heter han.

Rune tyckte hon skulle döpt den till Anton.

..nu visas text-tv på tv :P

Jag saknar min älskling så mycket redan, och han har bara varit borta 16 timmar :( <3
Have a great time in Italy, baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0