medan jag spanar på grannarna i huset mitt emot..


Klockan är 21 och solen har inte gått ner än. Häggen blommar och luften är varm. Snart är det sommar på riktigt!

En 3 dagarsvecka är precis vad som behövs just nu. Torsdag, fredag, helt fria att göra vad som helst! Inga direkta planer än, men lite extra fritid skadar ju aldrig.. För att citera Fisken: "Dååli schteeek eller!?"
Rawaz ligger nog sömnlös inatt, med tanke på hur mycket han ser fram emot vår "cykeldejt" imorgon bitti. Haha! Jag ska övningsköra till Borlänge imorn i mammas lilla toyota, för att gå den där nya riskutbildningen inför körkortet..

Ikväll är det Lost så jag måste hålla mig vaken ett tag till. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0