en grupp nybörjare i rummet brevid

Väntan är lång. Jag sitter i ett litet rum på Mockfjärds trafikskola. Här har jag varit sedan kl 1 idag. Då gick jag kursen "riskettan" som var tre timmar lång, och nu, eftersom jag inte kan ta mig någonstans härifrån, sitter jag uppkopplad på internet i Rolfs arbetsrum medan två av mina familjemedlemmar går handledarkursen. Den har hållt på i 1 och en halv timme nu, och under pausen har jag fått en macka, och MMMMMMm! vad den satt fint! Nu återstår halva tiden och jag väntar och väntar.. Till mitt sällskap har jag teoriprov-tester. Jag har gjort två. Och för att ha läst 1/5 av körkortsboken måste jag ändå vara ganska nöjd med mig själv. 53 av 70 poäng.


 Hoppas jag inte somnar framför ratten på väg hem bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0