en trött hemkomst



Igår kom Vican äntligen hemfrån Österrike! Vi tittade förbi på ett litet Halloweenparty en sväng, och sen åkte vi till henne. Hon bjöd på varm O'boy och bulla, sen somnade hon i soffan.. Lillstumpan hade all rätt i världen att vara trött så jag smög hemmåt..

Hela dagen idag har gått åt till kemiboken. Den är tråkig och jag har precis övertygat mig själv att lägga den åt sidan för kvällen. Tv:n uppe är tydligen bokad för sporten även ikväll, så jag sitter nere i den mörka, kalla ensamma källaren och tittar på Parlamentet. Senare blir det nog Djävulen bär prada.

Kommentarer
Postat av: Kungen

Mycket fina bilder! sånt gillar vi !!

2009-11-12 @ 19:45:07
Postat av: Maria

Hihi, mycket fina motiv! ;D

2009-11-12 @ 19:47:24
Postat av: Största fanet

sant sant

2009-11-15 @ 11:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0