Ett CP till hundvakt tycker hon som ligger på dörrmattan

Hundvakt på nytt. Jag får skuldkänslor för den stackars hunden har jättetråkigt. Hon kom nyss och ligger redan i hallen och väntar på att matte ska komma tillbaka, vilket hon gör i slutet av helgen. Jag har gjort några tappra försök att leka med henne, som att spela töntig och prata med bäbisröst till henne, hon tittar då bara upp på mig och tror att jag har något fel i huvudet. Jag har också provat att proppa in hundgodis i en godisleksak, men hon får ut dem direkt och går sedan tillbaka till hallen och ser tråkig ut. Snälla Maja, ge mig en chans!

Helgen invigdes med Fika+Bowling+Mys med tjejerna. Vican är tydligen utklassande bra på bowling, men jag kan ju skylla på att det var första gången för mig till musik och discokulor i taket. discobowling=inte min gren.

Idag ska jag ut till Valbo köpsentrum. Fars dag börjar ju närma sig.. och ikväll har Johan 18-årsmiddag och jag ska vara på plats!

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0