FREDAGSMYS!

Äntligen slut på skolveckan! (fast i verkligheten har jag matte att göra hela helgen..) Men nu gäller det att tänka positivt!

Idag hade vi lite flummig väntetid inför PA-snack. Dario gav mig ryggmassage. Staffan geggade med sin skidvalla. Andreas sniffade barr-parfym. Dario knäppte kort på mitt snygga ass. Dario lade in min rumpa som bakgrundsbild på mobilen. Jag slår vad om att han inte tagit bort den (eftersom den är så snygg och oemotståndlig), och för att Dario tycker om stjärtar (..och ost)!

Just nu känner jag mig inte fullt lika flummig som då. Sitter ensam hemma och väntar på att mamma ska komma med hämtpizzan som jag är SÅÅ värd ikväll! Vad mer? Idol, och senare blir det bio med kusinerna. Bettan är så gullig och bjuder oss på New moon!

Ha en trevlig helg! Jag hör av mig :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0