Glad att slippa objudna inneboende

Helgen slut, det hände inte så mycket eftersom jag inte kände för något, eller orkade göra något, eller inte hade tid because of the mattebok. Ny vecka, nya tag! Inledde med en väl behövlig sovmorgon, en seg samhällslektion om regeringen, och en mattelektion med volymberäkninar och integraler.

Resten av dagen har gått åt till packning. Det är en hel del prylar att lasta emellan mamma och pappa varje vecka ska ni veta! Det finns både bra och dåliga saker med att flytta hit till mamma. En bra sak är att jag slipper bo med de två stora spindlarna nere i matkällarn. Jag har sagt åt pappa att ta bort dem men han tror att de gör nytta där nere. Jag är mest rädd för att de ska få barn tillsammans, och att ungarna ska krypa upp i min säng eller nåt..




Packat kläder och tagit farväl av herr äckel, ses nästa vecka, oönskade inneboende!

Kommentarer
Postat av: ....

Var ingen liten rackare det där...

2009-11-16 @ 22:02:03
Postat av: Maria

Nej, ett riktigt keldjur faktiskt ;)

2009-11-17 @ 17:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0