hårda tag på vasa



Idag blev jag tacklad in i en skåpkant av min vän. Jag vet inte hur det gick till riktigt, men jag och Jonas började retas med varandra och eftersom jag är så snabb i munnen så kände väl Jonas sig underlägsen och tog till sin manliga styrka. I alla fall var jag påväg förbi honom i min oskyldighet då han bara knuffade mig hårt åt sidan rakt in i en skåpgavel på våning 300. Aj! Det gjorde seriöst skitont och han märkte direkt att han hade tagit i liite för mkt, speciellt när Andreas påpekade att han hade gått över gränsen!

Nu har jag makten eftersom han har gett mig tillåtelse att ge igen. Så jag måste komma på något riktigt bra den här gången. Min styrka sviker mig nog i det här, så det lär nog bli ett ruskigt litet bus istället. Sånt är kul. Ge mig förslag, någon?

För övrigt flörtade jag in mig hos Sakib imorse och fick åka med honom i hissen. Det var så värt det!

Nu ska jag skriva vidare på min supermegadunderabsolutintressanta artikel om bröstcancer! Tjao

Kommentarer
Postat av: joäna

det bästa attentat som finns är att ta sig in i folks rum/lägenheter och vända upp och ner på alla möbler! garanterad hatfaktor ;)

2009-11-27 @ 17:45:52
URL: http://bujs.blogg.se/
Postat av: Maria

Ha! ett alldeles utomordentligt tips! Dig kan man alltid räkna med, Johanna ;)

2009-11-27 @ 18:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0