inga problem-tisdag

Idag fyller Lollo och min favoritlärare år. Grattis. Hon är det bästa läraren som finns, så pedagogisk och tålmodig. Jag blir så glad när jag ser henne för hon ler alltid sådär riktigt gulligt mot mig..
Och jag var så lycklig idag efter skolan. Jag gick på stan med Elise och provade jeans, och blev så överraskad när jag äntligen har gått upp några storlekar. Min midja har äntligen blivit sådär kvinnligt kurvig, så jag snart får söka mig till sånna där big size-butiker! Sen gick jag och längtade SÅ till träningen i regnet på Strömvallen. Nu är det Andra Avenyn på tv, och det är så himla roligt att kolla på nu för tiden för allt går så bra för alla! Inga problem i det där programmet..

Ibland är det lättare att uttrycka sig i ironi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0