Ingen bad hairday

Vissa mornar, sånna där riktiga guldkornsmornar, när du vaknar och känner att "neej, inte såhär tidigt" men så börjar allting att lätta.. Du märker att det inte är så kallt utanför täcket ändå, och att tofflorna står perfekt där framför sängen så det är bara att hoppa i dem, och när du går upp och tittar i spegeln så ser du att håret ligger änglalikt nerför axlarna! det händer kanske en gång var fjärde månad eller nåt, men idag hade jag gudarna med mig! Jag älskade mitt håt hela dagen! Haha, förlåt om jag låter fjortis eller så, men det var verkligen en bra känsla..

För övrigt har vi haft en plugg/myskväll här hemma. Mamma fixar te och mackor framför tv:n, lagom till Bonde söker fru. Efter klockan 22 är det ok att lägga undan kemiböckarna och ta en liten stund för allt annat som man VILL göra, t.ex. sitta vid datorn, eller läsa Harry Potter. Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0