Ingen fördel här inte

NEEEEJ!
Nu har pappa skaffat typ alla kanaler här hemma, vilket i detta hushåll innebär viasat hockey, viasat sport, canal +, canal + sport 1, canal + sport 2.. Marcus sitter som klistrad framför tv:n och om han går iväg på toa eller liknande tar han fjärrkontrollen med sig. För mig är det omöjligt att byta kanal eftersom pappa är lagd åt sporthållet med, 2 mot en. Så för mig är det ingen fördel att vi har tv 1000, mtv 2, eller disneychannel, för dessa kanaler kommer inte på fråga att ens zappa över till vid en halvleksvila. Jag måste på något sätt få över någon av familjemedlemmarna på min sida så jag får överläge.
Marcus- hopplöst fall, han springer ju runt och skriker hejarramsor och vet redan hela veckans matcher på tv.
Pappa- hmm, svårt, men kan funka. Jag lyckades göra honom till ett inbitet fan av That 70's show för en månad sen..

Men just nu har jag inte tid att smida planer. Måste istället plugga in immunförsvaret inför provet på onsdag, och om någon timme är det träning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0