inget måndagsbarn

Jag är inget måndagsbarn. Jag är ett barn som lever i längtan till helgerna. Jag är ett barn som stressar runt över att få lite ledig tid på vardagarna, ett barn som känner pressen från skolan och alla dess prov. Jag är ett skoltrött barn som måste fortsätta kämpa!
Tänk vad mycket lättare det skulle vara om man hade något mål. Något som fick en att kämpa vidare, en liten regnbåge borta i horrisonten kunde förenkla allt..

..den där regnbågen är ju bara fejk, alltså, jag har inget mål. Jag är en förrvirrad 18åring som inte har en aning vad som komma skall efter gymnasiet. PANIK! Hoppas saco-mässan om några veckor blir en liten hjälp på vägen.

Just nu är det skönaste att bara leva i nuet. Ikväll är det ju paradise hotel! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0