New moon

Då har man varit på premiären av New moon då. Och eftersom det blev tråkigt att komma hem så kan jag ju lika gärna skriva lite här..

Filmen var ungefär lika bra som den förra, alltså mycket bra! Jag fattar varför killar inte gillar den lika mycket som tjejer. Svaret är enkelt: Edward Cullen. Kunde man hittat en snyggare vampyr? NEJ. Det är han som gör filmen. Det är han som upplivar intresset för att fortsätta kolla, och resten är bra, men mest för att han är med.


Aja, här sitter jag tysst i vardagsrummet med She's like the wind som bakgrundsmusik och smällter filmen. Det tar ett tag att smällta en sån här film, eftersom man sätter sig in i den så djupt, och sedan märker att allt bara är bluff. Vampyrer finns inte, och ingen pratar sådär poetiskt romantiskt i verkligheten, och ingen är så perfekt som Edward Cullen!

..nu börjar jag komma tillbaka till verkligheten. Imorgon är det tjejmiddag som gäller at Vic's, och förhoppningsvis utgång på det! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0