inför Beach 2010

Jag har fortfarande salpetersyra på fingertopparna, det har blivit gult och torrt, och jag tror inte det är nyttigt. Jag känner mig som en liten tjock tjej som sitter inne hela dagarna och äter och tittar på tv. Jag går inte ut och tränar, det är jag för lat för, det är kallt och det är för tråkigt ensam. Aja, ikväll måste det bara blir en joggingtur!
Idag åkte pyamasen av efter lunch. Hur låter det på en skala?


Här med lovar jag och svär. Att jag varje kväll ska göra situpp's, armhävningar och rygglyft. Jag lovar att yogamattan ska komma till användning för en gångs skull.


Usch, bara att läsa igenom det får mig illamående..

Igår var det filmtajm igen, hemma hos Elise. Kändes bra att åka och skjutsa hem Fia och Ella efter. Jaa, det känns faktiskt liite mer vuxet med körkort ;)

Men nu är det ju snart dags att peppa helgen som kommer. Imorn blire förfest hos Fia H, och sen utgång med tjejerna, Tjohoo!

..men innan dess väntar biologin och kemin på att bli pluggade..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0