Svammel - ett sällskapsspel för alla fantasifulla

Kvällen/natten har gått åt till spel. Hos Filip samlades vi för att ha en sällskapsspelkväll. Självklart var jag den enda som verkligen gick in för det, och tog med mig två mycket noga utvalda spel. Okej, Pontus tog med Fifa, med det räknas inte. I alla fall, Svammel, ett slagt charadspel, fast man ska berätta en historia som ska leda till ett speciellt ord. 5 av 5 toasts!

Idag har jag försökt skaffa jobb, och varit med pappa på bilprovningen. Nu väntar en filmkväll med tjejerna och innan dess ska jag försöka skrota undan lite plugg!

Kommentarer
Postat av: Kungen

Jag gick väl in lite halvhjärtat iaf ? ;)

2009-11-12 @ 20:04:01
Postat av: Maria

Det har jag inget större minne av :P haha, jag tyckte det var jag som fixade ;)

2009-11-13 @ 16:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0