-"Falaflar"

Fredag: Välgörenhetskonsert på Sjömanskyrkan. Jag var där med min kära lilla kusin, Fille och Elise. Gävle har faktiskt en hel drös med duktiga ungdomar. Jag gillar "Köngz" nya musikstil. Bättre än gamla Malfunktion som de hette förr, Från hårdrock till mysig musik, det passar mig mycket bra, så ett stort pluss till er killar!

Lördag: Tjejkväll. Jag älskar tjejkvällar, de är så mysigt avslappnade. Vi var på George och käkade den helt klart godaste kladdkakan i stan, sen åkte vi hem till mig och höll pappa vaken genom att sjunga sing star. Ååh, vad fint det lät. Vi spelade också charad, ett spel jag hittade i garderoben. Det går ut på att rita och gissa ordspråk, personer, abstrakta ting med mera. Ibland kan man ju undra vad ordspråk kommer ifrån. Hur skulle ni t.ex. rita "berget födde en råtta"? 



Söndag: Med mamma på valbo köpcentrum. Nu är balskorna fixade. Jag gillar inte pumps, men vad ska man annars ha? De syns ju ändå inte.. En skinnjacka blev det också från Sisters, så jag är nöjd.

Dock hade jag en viktig grej som jag egentligen borde ha prioriterat i helgen, Fysikplugg. Men vafan, man lever ju bara en gång!


Kommentarer
Postat av: Cia

Braaaa Maria! Man lever bara en gång :D

2010-04-18 @ 22:21:11
URL: http://thepinkys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0