High heels have got me falling down on my knees

En sån där perfekt härlig lovdag. Jag har inte gjort nånting vettigt på hela dagen (förutom att ströplugga lite då och då). Låg ute i solen en timme och blev ganska förbannad på alla små molntussar som segade sig förbi. Kollade på båda Smallvilleavsnitten som visades idag. Vid middagsbordet var jag ganska rastlös och kände därför för att ruska till stämningen lite. Jag vet vilka knappar jag ska trycka på hos mina kära inbitna Leksandsfans till familjemedlemmar, så jag började tralla "Leksand, ni går aldrig upp.." och mycket riktigt blev det stående protester och misslyckade försök till försvar..

Jag vill använda mina högklackade skor som jag köpte precis innan operationen! Kul att de bara får ligga hemma i ett hörn i 2 månader! När jag är fri från det här handikappet, då jäklar blir det High heels! Det är givet!


Kommentarer
Postat av: Elise

Snygga! :)

2010-04-07 @ 01:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0