I left my hand and my heart on the dance floor

Igår tog jag en lång pluggpaus och spenderade den med Emma istället. Våra muffins vart hur goda som helst, ni kan ju fråga typ Rawaz om ni inte tror mig.

Imorse fick jag sms av Emmapemma när jag låg och snoozade. Hon frågade om jag inte ville följa med till Alborgen med henne och Kevin idag. Ohh, vad kul! tänkte jag och började direkt skriva ett positivt svar, när det plingar till igen. "Eller just ja, du är ju lite handikappad så det kanske inte går så bra :P haha".. Ibland glömmer jag att kryckorna ligger och väntar på mig nedanför sängen varje dag. Glädjedödare!

Igår kväll var de också ett par riktiga partykillers. Jag har upptäckt hur värdelöst det är att gå på krogen utan att kunna dansa. Åskådare är ingen hit. Man blir bara avundsjuk och skäms över att ens ha tagit sig dit. Nu ska jag hålla mig borta från krogar och spara pengar i stället!



Men det var kul att träffa slalombrudarna (..och Anna) i alla fall  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0