nyttig vecka

Aaah! Paniken smyger sig allt närmare, om två dagar måste man ha sökt högskola/universitet till hösten. Jag har inte tid att planera min framtid på två dygn! Hoppas jag har världens snilledröm inatt så jag vet imorgon vad jag ska söka. Troligt.

Efter att lillebror skrattat några gånger åt min otränade kropp, har jag tänkt till och bestämt mig för att köra en nyttig-vecka, om det går bra kommer jag fortsätta i sunda banor. Eftersom jag brukar träna ganska mycket har jag som dålig vana att gå och smälla i alla köksluckor, och letat efter godsaker när jag känner för det, men nu när jag knappt rör på mig alls, så har jag insett att det behövs ändras på! Jag kommer därför starta varje morgon med en smoothie (idag blev det en med hallon, kiwi & banan), och nyttigt bröd. Som mellanmål frukt, också har jag övertalat mamma att laga nyttig middag. Det känns bra än så länge!

Snart är det dags för lite mörkerdating on tivi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0