Paradise igen? va?

Igårkväll gjorde jag en otrolig upptäckt. Eftersom jag missat Arn på tv4 samma kväll gick jag in på tv4 play i hopp om att det skulle gå att se avsnittet. Det gick inte, men där hittade jag något annat mycket intressant. Paradise Hotel. En ny säsong! Hur har jag kunnat undgå detta!? Så jag tänkte att jag kanske kunde se första avsnittet för att checka läget liksom, men jag klämde de fem första avsnitten direkt, och kunde nästan inte sluta titta. Min favvo har blivit David, han är dö-läcker! Det finns 19 till avsnitt jag bara måste se på tv4 play. Lycka!


Kommentarer
Postat av: Elise

haha, att du inte visste att det var gamla avsnitt? Men tack för tipset att du hittat dom, ska lätt se dom igen, sjukt roligt ju!

2010-04-21 @ 23:47:40
Postat av: Maria

mm, eller hur, lite pinsamt att jag inte har koll :P men jag står för det jag säger i alla fall ;) de är sjukt bra, så himla roliga människor ju! du måste kolla!

2010-04-23 @ 18:20:15
URL: http://marybond.blogg.se/
Postat av: Elise

Ja det är bra att du är ärlig iaf ;) ja vet, har börjat kolla nu, är helt fast!

2010-04-25 @ 18:45:59
Postat av: Maria

Haha, jag såg sista avsnittet igår ja ;) 24 avsnitt på 4 dagar typ :P lätt att fastna men lätt värt det ;)

2010-04-25 @ 22:44:01
URL: http://marybond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0