Sommar kom

Ååh, härlig morgon, sol och allt! ..men vänta nu, efter lunch kommer ju molnen, det har jag lärt mig nu efter några dagar med lurig morgonsol! Det är ju skitsvårt att anpassa kläder efter väder när det skilljer sig 10 grader på förmiddag och eftermiddag. Jag fryser ihjäl på idrotten på Nynäs när jag står på sidan och bara tittar..

Nu sitter jag och skriver pm till NP-talet som jag ska hålla om en vecka. Det kommer att handla om fördomar mellan könen och sånt där kul. Ikväll klockan 9 sitter jag nog framför tv:n och American Pie..

Btw.. Jag har kommit på ett nytt gott recept på morgonsmoothie! Kallar den för äppelbanankanelnaturellyoghurt, ni kan ju lista ut ingridienserna själva!

På fredag är det sista april som firas med tjejerna, och sen är det bara att välkomna sommaren! Välkommen sommaren!

Jag vill ha sommarkvällar i stugan med mina fina kussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0