Think less but see it grow Like a riot, like a riot, oh!

Har varit och letat tapeter två dagar i sträck nu. idag bläddrade vi igenom varenda katalog som fanns på K-Rauta, och efter många om och men så hittade jag faktiskt en jag gillade. Pappa pustade äntligen ut när jag verkade nöjd. Han hade stått och gnällt hela tiden. "Det var mycket lättare att hitta tapeter till Marcus rum, han ville ha brunt, så vi tog första bästa.." jämför han med då och då.

Idag blir en kul lördagkväll, verkligen.. Tackade precis nej till krogen, för att istället sitta hemma och se körslaget. Men vad fan ska jag göra då!? Bra filmtips någon?



Den här killen är en tysk curlingspelare. Han heter Andy. Andy Kapp.
Andykapp, Handikapp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0