skulle blivit konstnär!

Alltså, ni måste säga till när jag är såhär efter. Paradise jag såg igår är ju "typ 10 år gammalt" sa Fia, som har koll på läget. Haha, idag hade jag en riktigt mysig dag med henne. Fast vi gjorde inte så mycket annat än att gå i skolan, men vi klickade bra idag. Ibland har vi ju sånna dagar då vi inte alls tål varandra också, men dem glömmer vi tycker jag. Puss på dig Fisen! <3

Ikväll har jag börjat städa ur garderoben eftersom pappa tjatar att han vill riva ur väggarna och mäta lite innan vi börjar rusta. När jag städar och rotar bland gamla saker så fastnar jag väldigt ofta. Idag till exempel hittade jag gamla teckningar från högstadiet i en mapp. Jag var faktiskt ganska duktig, varför slängde jag bort min chans till konstnär? Kanske det enda jag varit bra på? eller?


Enligt mig själv för några år sedan skulle mitt liv se ut såhär om 20 år. Spännanade
















Hittade de här smidiga tofflorna också. Kanske inte helt fel?

"Nu är det dags att träffa våra sex singlar i Dating in the dark!"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0