Antagen!

Å shit å shit å shit! Jag har fortfarande inte lugnat ner mig, men kan försöka skriva ändå!
Jag kom in jag kom in jag kom in! Kollade på studera.nu och upptäckte att jag blivit antagen till Linköpings universitet! Design- och produktutveckling blir det till hösten! för ja, jag ska nog tacka ja och köra på ba!

Men herregud. Det börjar tisdag 17/8 och så slutar man jobba fredag 13/8. PANIK. Jag måste börja planera nu alltså. Men hur som helst, jag är superlycklig, och överraskad, för inte trodde väl jag att man som 15:e reserv skulle ta en plats!

GAAAAAAH! Om jag inte satt på jobbet skulle jag skrika och skutta runt ett tag, men nu siter jag här, och låtsas som ingenting..

Kommentarer
Postat av: fia

va kul gumman :D

2010-08-05 @ 13:09:37
URL: http://fiaham.blogg.se/
Postat av: adrian

Grattis :D

2010-08-05 @ 13:24:53
Postat av: Maria

JAA, TACK! :D

2010-08-05 @ 15:00:00
URL: http://marybond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0