framtiden tar ingen skit!

Gårdags-Maria och Gårdags-Olle har lämnat en massa disk. Jag hatar Gårdags-Maria. Bara för att hon var lite trött så behöver hon väl inte lägga över allt jobbigt på Framtids-Maria. Så här sitter Framtids-Maria helt oskyldig och måste ta reda på allt.

Igår var det filmkväll. Först såg vi Killers. Sen gick jag och la mig, så Olle kollade vidare på en rymdfilm från -68. Den var tydligen jätteseg, eftersom allt går i slowmo i rymden...

Idag har mamma skickat med en lasange med Johans päron åt mig. Så då får jag matlåda för hela veckan hoppas jag. Yeeees!


Ashton Kutcher var inte helt fel i "Killers". "Som Bond, fast lite charmigare" kom vi fram till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0