ginger

Igår var det fulsittning, och vi serverade som nolleuppdrag. 400 pers i ett stort mysigt tält, uppskattat. Som belöning fick vi en extra öl, och en eftersittning med M-pire. De sjöng sina fina sånger om studiemedel, sex och pulvermos. Jättefint. Idag har vi mest pluggat matte. "Grunken" (Matematisk grundkurs) är lite dryg, och det går väldigt fort fram. Egentligen borde jag gjort klart inlämningsuppgifterna nu medan jag hade lite tid, men se så det kan gå. Stadsvandring har vi varti på idag också, så nu hoppas jag att jag hittar lite bättre. Lite lekar och sådant ingick ju säklart, och det gillar vi! Speciellt att leta skruvar i Phadderist Thomas skägg..


Lite bilder från gårdagen.

Kommentarer
Postat av: Elise

Är det du som har rött hår på bilden högst upp? :O

2010-08-25 @ 23:26:51
Postat av: Maria

Aah, just det. glömde säga det! Vi som serverade på fulsittningen hade alla rött hår, har kommit fram till att jag inte passar så jättebra i de...

2010-08-26 @ 13:09:19
URL: http://marybond.blogg.se/
Postat av: Emma

verkade som att ni hade störtkul. :D

2010-08-26 @ 13:27:22
URL: http://emmasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0