Järngänget

Nu är det alltså bara 10 dagar kvar tills jag börjar skolan igen. Inget sommarlov har jag fått heller, hur ska detta sluta?

Det finns inte ett enda boende i Linköping just nu så jag vettefan hur jag ska klara mig. Köpa husvagn för lönen och leta upp en schysst camping där nere, vad sägs om de?

I helgen ska jag i alla fall ha kul och försöka att inte tänka så mycket på min stressiga tillvaro. Den här kvällen tänkte vi tjocka pizza och ha en liten avskedsfest för det s.k. Järngänget. Jag har haft en sjukt mysig och rolig tid med er och nu ska vi skiljas åt, det känns ganska konstigt, att alla bara kommer försvinna snart. Men några flyttar ju ner till Linköping så er blir jag inte av med i första taget!



Hoppas det blir en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0