nedräkning!

Om 10min är det fika. Om 7h och 10min slutar min sista dag på jobbet. Om ytterligare några timmar står jag förhoppningsvis färdigpackad i mitt rum. Om ca: ett dygn lämnar jag Gävle och åker på äventyr i den nya staden. De två följande veckorna går jag under beteckningen NOLLAN. Men jag försvinner inte. Ni hittar mig här, på bloggen, för den ger jag inte upp i första taget!

Så mycket jag vill hinna göra innan jag åker, och så lite tid. Igår hann jag åtminstone träffa kusinen och Maja, och sen kom Vican och Stina Grahn (som tydligen är i stan). Ikväll kanske det blir en sväng på tant grön eller så, bara för att umgås lite innan avfärden!


Här är ju en annan kille man kommer sakna. Lillebror! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0