NOLLAN är redo

Idag har mamma lämnat mig här. Ensam i en lägenhet med Olle. Men det går så bra så. Vi har invigt tvättstugan idag och varit duktiga. Jag har fått upp lite mer möbler i rummet, så nu ser det faktiskt ut som att någon bor där, tycker Olle.


en liten färgklick behövdes i denna svartvita lägenhet tyckte jag, så jag införskaffade ett rött överkast och lite mysiga kuddar. Skrivbord och stol från IKEA också.

Tjejfika var det idag, så nu har jag sett några ansikten som jag kanske kommer stöta på varje dag här framöver. Har även lyckats tillverka min egen nollebricka nu ikväll, som faddrarna rekommenderade oss starkt att göra. Annars får vi phösarna på oss direkt, och det är väl inte en nollas högsta önskan. Imorgon klockan 9 börjar nollningen!



Nu har Olle tryckt igång kvällens Bond-film. Han kör tydligen en per kväll. Synd att jag inte gillar Bond, men man kan ju skratta lite åt dem i alla fall.

Kommentarer
Postat av: emma

Mysigt du har fått det du ! :D men vem är den där olle, kan du inte slänga in en bild så men vet vad du umgås med för typ ;)?

2010-08-17 @ 11:44:35
Postat av: klara

Va fint du har fått det! Du får det säkert jättebra där borta :) Visst var det design och produktutvecklig, eller minns jag helt fel nu? kramar

2010-08-17 @ 12:40:15
Postat av: Maria

Japp det var design och produktutveckling, men här säger vi "delta" ;)

Olle är en trevlig prick. Kan ju fråga honom om det är ok att publicera honom här någon gång ;)

2010-08-18 @ 00:02:57
URL: http://marybond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0