slutet på nåt gammalt, början på nåt nytt

Det börjar dra ihop sig. Jag har letat lägenheter och korridorsrum överallt i Linköping, men det går inte framåt. Om en vecka sticker jag. Har ni några tips så lägg gärna fram dom! Det ska bli så himla kul att flytta ändå, nästan som att börja ett nytt liv, vilket ju känns lite sorgligt men ändå spännande. Nolle-p är början på den nya tiden, och det kommer nog bli skitbra. Jag har aldrig hört någon klagat på nollningen, vilket i mina öron betyder att det bara är kul. En intensiv, ny tid väntar mig nu, och jag ska ta den med storm!


Kan detta vara sista natten på storfavoriten Goya?

Kommentarer
Postat av: emmma

Sluuuuuuuta! klart de inte är sista natten på goya, du kommer väl hem igen kvinna :'( .. och de är inte slutet de är bara en annan del av livet, inget slut fattaru! :( puss :D

2010-08-09 @ 23:26:21
Postat av: Maria

Ja, det kanske inte är slutet på nåt gammalt då :) men det är i alla fall början på något nytt! ;) Jag kommer nog hem till dig Emma, du kan vara lugn <3

2010-08-10 @ 08:29:29
URL: http://marybond.blogg.se/
Postat av: joäna

men maria! vi MÅSTE ju ha en officiell avslutning, alla kan ju inte bara ta ditt pick och pack och DRA utan att ha en definitiv goodbye-evening! BÖR FIXAS!

2010-08-10 @ 12:28:47
URL: http://uujs.blogspot.com/
Postat av: Maria

Mjo, kan hända att det kan bli något på fredag. Boka inte in en massa annat tjejer! ;)

2010-08-10 @ 14:44:16
URL: http://marybond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0