surströmmingsonsdag

Dagens prestation: Hissen var nere men jag tog trappen upp på taket ändå.

"Vad har jag gjort idag på jobbet?" är en dum fråga. Jag har letat bostad såklart. Johan hade tydligen fått tag på en, så varför ska det vara så svårt för mig? Nu har jag i alla fall öppnat några dörrar, så jag och mamma funderar på att åka ner redan på lördag och leta vidare på plats, vilket vi tror blir lättare. Så nu jävlar är det nedräkning till flytten. Bara, få se nu.. 3 dagar kvar i Gävle. Måste vårda dessa värdefulla dagar väl!

Nu ska jag snart sluta jobbet för idag. Sen kommer Jonas hem till mig för att käka surströmming! "Jaha, är han nybörjare? Då äter han nog bara en, så det borde räcka" sa pappa.

Och kom inte och gnäll på mig bara för att jag tycker det är gott, snälla.




Kommentarer
Postat av: fia

maria, hinner jag träffa dig något innan du åker ifrån oss? :(

2010-08-11 @ 17:11:07
URL: http://fiaham.blogg.se/
Postat av: Maria

Ska jag vara ärlig så vet jag inte. Men jag vill ju träffa alla innan jag drar också! Kanske hinner ses fredagkväll eller nåt :)

2010-08-12 @ 10:44:15
URL: http://marybond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0