tejp x 100

Idag har vi alltså kört igång lite mer på riktigt med en massa andra kurser och så. Dock känns det ganska chill och spännande. Ett projekt går ut på att designa och skapa en grill. Som redovisning kommer vi sedan ha en grillfest.
I kursen "produktgestaltning" har vi fått som läxa att skissa 100-150 skisser av en tejprullehållare. Jag har gjort 16 st och börjar redan få idétorka... O, så kreativ jag känner mig.

Mpire (Fadderiet) har rakat av sig skägget nu och tagit av sig samurajdräckterna och solglasögonen! De har liksom blivit normala och det känns jättekonstigt faktiskt.

Nu ska jag gå och lägga mig för att orka en ny lång dag imorgon. Ser fram emot kaffe och klägg i Baljan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig <3

2010-08-30 @ 22:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0